Jesteśmy w trakcie wprowadzania nowego modułu płatności. Będziemy wdzięczni za każdy zgłoszony błąd i problem - jesteśmy do Państwa dyspozycji!
E-mail: ekino@kinopodbaranami.pl
Zobacz TUTORIAL
czyli instrukcję, jak oglądać filmy w E-Kinie Pod Baranami :)
Najczęściej zadawane pytania:
Twoje konto
Czy żeby korzystać z E-Kina, muszę się rejestrować?
Tak, korzystanie z E-Kina możliwe jest tylko po zarejestrowaniu się. Wystarczy podać imię, adres E-Mail i hasło do logowania. Założyć konto można tutaj.
Co się stanie, jeśli zapomnę hasła?
Wystarczy kliknąć Nie pamiętasz hasła? podczas logowania. Wpisz adres mailowy, z którego korzystałeś podczas tworzenia konta, a link resetujący hasło otrzymasz na swoją skrzynkę.
Czy mogę usunąć swoje konto?
Swoje konto możesz usunąć w każdym momencie - w tym celu prosimy o kontakt na adres ekino@kinopodbaranami.pl.
Wypożyczanie
Jak wypożyczyć film?
Wejdź na stronę wybranego filmu - przez jedną z naszych kolekcji, katalog Filmy od A do Z lub korzystając z wyszukiwarki (symbol lupy w prawym górnym rogu strony). Kliknij w duży, czerwony przycisk Zobacz, wprowadź dane płatności i zatwierdź przyciskiem u dołu ekranu płatności. Pamiętaj, że konieczne jest założenie konta.
Jeśli nie masz możliwości zapłacenia kartą płatniczą, skorzystaj z opcji zakupu kodu dostępu.
Przez jaki okres czasu mogę obejrzeć wypożyczony film?
Najczęściej wypożyczony film możesz obejrzeć przez 48 godzin od momentu wypożyczenia. W przypadku pojedynczych pokazów przedpremierowych lub pokazów specjalnych, film może być dostępny przez krótszy okres czasu - wówczas taką informację zamieszczamy bezpośrednio w opisie filmu. Jeśli kupisz film przed datą premiery, film dostępny będzie przez 48 godzin od momentu premiery.
Dokładna dostępność filmu zawsze opisana jest w oknie wypożyczania filmu, pod jego tytułem.
Czy mogę wypożyczyć film będąc zagranicą?
Ze względów licencyjnych, filmy dostępne są wyłącznie na terenie Polski. W przypadku, kiedy film wyjątkowo dostępny będzie również poza granicami Polski, informacja o tym pojawi się w opisie filmu.
Jakie są dostępne formy płatności?
Za wypożyczenie najszybciej jest zapłacić za pomocą karty płatniczej bezpośrednio na stronie filmu. Dostępna jest również możliwość zakupienia za pomocą szybkiego przelewu kodów, które odblokują dostęp do wybranego filmu bez konieczności podawania danych karty płatniczej. Kody dostępu można zakupić tutaj.
Kody dostępu
Czym są kody dostępu?
Ze względów technicznych, za wypożyczenie filmu można zapłacić jedynie kartą płatniczą. Osobom, które nie mają takiej możliwości oferujemy zakup kodu dostępu, za który można zapłacić BLIKiem lub szybkim przelewem przez system Przelewy24. Kod dostępu możesz zakupić na tej stronie. Otrzymany na podany przy zakupie adres e-mail kod dostępu należy wpisać w polu Posiadam kod promocyjny przy wypożyczaniu wybranego filmu - po jego zatwierdzeniu film będzie dostępny do wypożyczenia bez konieczności podawania danych karty płatniczej. Koszt jednego kodu to równowartość jednego wypożyczenia, czyli 15 zł.
Mój kod dostępu nie działa
Prosimy o kontakt mailowy - ekino@kinopodbaranami.pl. Odpowiadamy ekspresowo!
Odtwarzanie
Jak włączyć polskie napisy?
Podczas odtwarzania, w prawym dolnym rogu ekranu naciśnij ikonkę CC i wybierz “Polish subtitles”.
Jakie są wymagania systemowe?
Możesz oglądać na komputerach z systemem operacyjnym Windows 7+, komputerach Mac z procesorem Intel i systemem OSX 10.12+, a także tablecie i telefonie z systemem Android, iPhonie i iPadzie, korzystając z aplikacji. Wymagane jest szerokopasmowe lub światłowodowe połączenie internetowe - połączenie telefoniczne nie będzie działać. Pełna lista wymagań technicznych znajduje się poniżej. Platforma nie działa na systemie Linux.
Jakie są wymagania dla komputerów z systemem Windows?
Windows 7, Windows 8.1 lub Windows 10.
Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer lub Opera. Zalecamy używanie najnowszej wersji przeglądarki, gdyż wcześniejsze wersje mogą nie być obsługiwane.
Internet Explorer w systemie Windows 7 nie jest już obsługiwany.
Od 31 marca 2022, w związku z wycofaniem wsparcia technicznego przez firmę Microsoft, Internet Explorer 11 przestanie być obsługiwany.
Aby oglądać na monitorze (komputer stacjonarny) lub telewizorze wymagane jest połączenie HDCP - połączenie kablem HDMI lub DVI.
Wymagane jest szerokopasmowe lub światłowodowe połączenie internetowe - połączenie telefoniczne nie będzie działać.
Jakie są wymagania dla komputerów Mac?
Mac OSX 10.12 lub nowszy.
Google Chrome, Firefox, Safari, lub Opera. Zalecamy używania najnowszej wersji przeglądarki, gdyż wcześniejsze wersje mogą nie być obsługiwane.
Tylko wbudowany wyświetlacz - nie można wysłać sygnału do zewnętrznego ekranu, tzn. monitora lub TV.
Wymagane jest szerokopasmowe lub światłowodowe połączenie internetowe - połączenie telefoniczne nie będzie działać.
Czy mogę oglądać na iPhonie/iPadzie?
Tak, możesz oglądać, używając aplikacji pobranej z Apple App Store. Aplikacja wymaga systemu iOS 11 lub nowszego. Jest kompatybilna z iPhone, iPad i iPod touch.
Czy mogę oglądać na urządzeniu z systemem Android?
Tak, możesz oglądać, używając aplikacji pobranej z Google Play Store. Aplikacja wymaga systemu Android 6.0 lub nowszego.
Przesyłanie strumieniowe nie działa, dlaczego?
Sprawdź wymagania systemowe wyszczególnione powyżej. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji. Upewnij się, że na urządzeniu nie jest odtwarzana treść w innej karcie lub przeglądarce. Spróbuj odtworzyć film w innej przeglądarce.
Stosujemy przesyłanie strumieniowe umożliwiające automatyczne dostosowanie jakości przesyłanego multimedium do szybkości twojego internetu. W przypadku przesyłania strumieniowego multimediów w wysokiej rozdzielczości (HD) zalecamy połączenia VDSL, kablowe lub światłowodowe, ponieważ nie możemy zagwarantować pełnej jakości HD przy połączeniach ADSL.
Dlaczego odtwarzanie filmu zatrzymuje się lub zacina?
Jeżeli twoje połączenie internetowe jest wolne lub niestabilne, mogą pojawić się problemy w czasie odtwarzania filmu.
W takiej sytuacji spróbuj zmniejszyć nieco wartość bitrate:
Z jakich urządzeń mogę oglądać za pośrednictwem Chromecast?
Za pośrednictwem Chromecast możesz oglądać z przeglądarki Chrome lub na urządzeniu w systemie Android używając aplikacji Screen Plus na Android lub na urządzeniu iOS używając aplikacji Screen Plus na iOS.
Czy mogę oglądać na więcej niż jednym komputerze/urządzeniu jednocześnie?
Możesz korzystać z E-Kina Pod Baranami na maksymalnie pięciu urządzeniach, ale tylko na jednym urządzeniu na raz.
W przypadku dołączenia drugiego aktywnego urządzenia w trakcie projekcji, pierwsze urządzenie zaprzestanie wyświetlania. Aby zarządzać podłączonymi urządzeniami - prosimy wejść w Moje urządzenia.
Jeśli Twój problem nie został tu opisany - skontaktuj się z nami!